Werkdagen voor 23:00 besteld, vandaag verzonden
Levering uit eigen voorraad
Alle bedragen zijn incl. btw
Gratis verzending vanaf 100,-
Klantbeoordeling 9.5 / 10
VEEL GESTELDE VRAGEN (FAQ)
Bestellen
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de groene bestelknop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je op werkdagen vóór 23:00 bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.
Jazeker. Particuliere klanten, bedrijven, zorginstellingen, onderwijs, casino’s, vakantieparken, recreatiebedrijven, leisure & event sector, stichtingen of verenigingen. Iedereen kan bij ons bestellen.
Telefonisch of per e-mail is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Voor jou als Zakelijke en/of EU klant biedt onze website diverse voordelen waardoor je zonder de tussenkomst van onze klantenservice je gewenste artikelen zelf kunt bestellen en afrekenen.
Zakelijke / EU voordelen:
- Achteraf betalen voor de Zorg: Klik tijdens het afrekenen op de selectie: ‘zakelijk’. Je kunt nu kiezen om te betalen met de betaalmethode ‘Achteraf betalen voor de zorg’. De betalingstermijn is 30 dagen.
- Zakelijk achteraf betalen: Klik tijdens het afrekenen op de selectie: ‘zakelijk’. Je kunt nu kiezen om te betalen met de betaalmethode Klarna afterpay.
- Referentieveld: In dit veld kun je een inkoopnummer invoeren. Het inkoopnummer wordt ook vermeld op je factuur.
- BTW Verlegd: EU klant en in het bezit van een zakelijk BTW nummer? Klik tijdens het afrekenen op de selectie: ‘zakelijk’. Vul je BTW nummer in en na een succesvolle verificatie kun je jouw bestelling zonder BTW afrekenen.
- Afleveradres / Factuuradres: Wijkt het factuuradres af van het verzendadres? Geen probleem. Je kunt beide adressen apart beheren.
- Betaal met de meeste gebruikte betaalmethoden binnen de EU.
- De factuur ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling.
- Snelle levering: Bestellingen die we op werkdagen voor 23.00 ontvangen worden dezelfde dag nog verzonden.
Alleen voorradige producten worden op de website getoond. Als een product in de gewenste aantallen niet meer voorradig is dan zie je direct een melding. Zo weet je dat jou bestelde artikelen voorradig zijn en altijd worden geleverd in de beschikbare aantallen.
Afhalen bij Bingowinkel.nl is helaas niet mogelijk.
Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.
Uiteraard! Direct na het plaatsen van je bestelling wordt de factuur per e-mail aan je verzonden.
Jazeker. Bestellen en afrekenen doe je in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.
Het rekeningnummer van Bingowinkel.nl is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A
Als je gekozen hebt voor Overboeking (SEPA) of Achteraf betalen via Klarna maakt het geld dan alsjeblieft over met de gegevens die je via onze betaalprovider Mollie of Klarna hebt gekregen. Dus niet rechtstreeks op de rekening van Bingowinkel.nl
Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.
Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt en ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al ingepakt of verzonden?
Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.
Stuur een email dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer of gebruik hiervoor het contactformulier via de klantenservice.
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan de klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.
Betalen
Bij Bingowinkel.nl kun je betalen met de meest gebruikte betaalmethodes in Europa. Waaronder: iDEAL, Visa, MasterCard, Bancontact, KBC/CBC, Belfius, Giropay, EPS, Paypal, Apple Pay, Maestro, CartaSi, Cartes Bancaires, Klarna After Pay, Zakelijk Achteraf Betalen voor de Zorg en Overboeking (SEPA).
Wil je eerst je bestelling ontvangen en daarna pas betalen? Dat kan met Klarna Betaal later. Je ontvangt dan enige dagen na het plaatsen van je bestelling een e-mail van Klarna met de benodigde betaalgegevens.
Achteraf betalen via Klarna is mogelijk voor klanten uit Nederland, België, Duitsland, Finland en Oostenrijk.
Als je gekozen hebt voor Klarna, maakt het geld dan alsjeblieft over met de gegevens die je via Klarna hebt gekregen. Dus niet rechtstreeks op de rekening van Bingowinkel.nl
Jazeker. Bestellen en afrekenen doe je in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.
Contant betalen is helaas niet mogelijk.
Het rekeningnummer van Bingowinkel.nl is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A
Als je gekozen hebt voor Overboeking (SEPA) of Achteraf betalen via Klarna maakt het geld dan alsjeblieft over met de gegevens die je via onze betaalprovider Mollie of Klarna hebt gekregen. Dus niet rechtstreeks op de rekening van Bingowinkel.nl
Bezorging
Voor bestellingen naar NL, BE en DE is de bezorging vanaf € 100,- gratis. Als je op werkdagen vóór 23.00 bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook als je voor een andere afleverdag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL locatie, is bezorging vanaf € 100,- gratis.
De verzendkosten binnen heel Nederland (ook de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen) zijn € 4,95 | Gratis verzending vanaf € 100. De verzendkosten voor België & Duitsland zijn € 6,95 | Gratis verzending vanaf € 100. Verzendkosten Frankrijk, Denemarken & Oostenrijk: € 12,95 Verzendkosten Italië, Portugal, Spanje & Zweden: € 22,95
Afhalen bij Bingowinkel.nl is helaas niet mogelijk.
Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.
Contant betalen is helaas niet mogelijk.
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan de klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.
Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.
Controleer het volgende:
1. De Track & trace code van het pakket. Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via de link in de verzendbevestiging of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. De brievenbus: Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen Neem dan contact met ons op.
Garantie
Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek contact op met de klantenservice.
Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice.
Gebruik een stevige verpakking en voeg een kopie van de orderbevestiging of factuur toe met de klachtomschrijving.
Plak het ontvangen retourlabel op de doos en geef deze kosteloos af bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt.
Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren of vervangen we je product. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek of vervanging contact op met de klantenservice.
– Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
– Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is reparatie en retourzending volledig kosteloos.
Dat verschilt per product en probleem. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten en sturen deze weer kosteloos naar je toe.
Retourneren
Retourneren binnen 14 dagen na aankoop.
Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders blij mee maken. Voeg een kopie van de orderbevestiging toe en breng het naar een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. De retourkosten dien je zelf te betalen.
Retouradres:
Postbus 4
2950 AA
ALBLASSERDAM
Als na controle blijkt dat je retourzending nog in originele en ongebruikte staat verkeert zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen aan je worden terug gestort of vervalt het nog openstaande te betalen bedrag.
Retourneren kan alleen met PostNL. Vind hier je dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt:
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele en ongebruikte staat terug te sturen.
Dat is uiteraard niet de bedoeling en lossen we graag voor je op. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt.
Dat lossen we natuurlijk kosteloos voor je op. Stuur ons een email met het ordernummer van je bestelling en een foto van het beschadigde pakket of artikel. Wij gaan hiermee aan de slag en sturen je (mits voorradig) binnen 48 uur een vervangend product.
Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het order of factuurnummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.



