Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

contact 078 888 00 75

Ma – Do: 10:00 – 16:00

Stel je vraag per e-mail:

[email protected]

Post en retouradres:

Bingowinkel.nl
Postbus 4
2950 AA  Alblasserdam

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Hoe werkt gratis bezorging?

Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je vóór 23:45 uur bestelt, wordt je pakketje de volgende thuis of op het werk bezorgd. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.

Levert Bingowinkel.nl ook aan consumenten?

Jazeker. Particuliere klanten, bedrijven, zorginstellingen, onderwijs, casino's, vakantieparken, recreatiebedrijven, evenementen sector, stichtingen of verenigingen. Iedereen kan bij ons bestellen.

Kan mijn organisatie een inkooporder mailen?

Jazeker dat kan. Stuur je inkooporder per e-mail naar [email protected]. Wij zullen deze voor je verwerken en houden je op de hoogte van de levering.

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Kan ik mijn product ook ophalen?

Ja. Afhalen is mogelijk bij ons centraal gelegen afhaalpunt in Gorinchem. Kies tijdens het afrekenen voor de optie afhalen. Zodra je bestelling klaar staat voor afhaling ontvang je een e-mail met daarin de afhaalinstructies en het afhaaladres.

Het product vooraf bekijken, testen of ruilen is bij het afhaalpunt niet mogelijk.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Wat betekent de voorraadstatus 'Voor 23:45 besteld, morgen in huis'?

Dit betekent dat bestellingen dezelfde dag nog worden verzonden voor aflevering de volgende dag. Zelfs als de bestelling in de avond tot 23:45 wordt geplaatst.

Kunnen jullie zo'n late cut-off tijd van 23:45 garanderen?

Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.

Wat betekent de voorraadstatus 'Tijdelijk uitverkocht'?

Dit betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Hou onze website in de gaten want de voorraad status veranderd direct zodra het product weer beschikbaar is.

Krijg ik ook een factuur voor mijn administratie?

Ja! Na het plaatsen van je bestelling wordt de factuur automatisch per e-mail aan je verzonden.

Heeft Bingowinkel.nl een veilige betaalomgeving?

Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Wat is het rekeningnummer van Bingowinkel.nl?

Ons rekeningnummer is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je order en/of factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A.

Hoe werkt doordeweekse avondlevering?

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur.
Bestel voor 23:45 uur om je aankoop de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt en ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al ingepakt of verzonden?
Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.

Stuur een email dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer of gebruik hiervoor het contactformulier via de klantenservice.

Ik wil mijn adres wijzigen.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan de klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.

Betalen

Op welke manierer kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Visa, MasterCard, Maestro, Apple Pay, Zakelijk Achteraf Betalen en Overboeking (SEPA).

Voor onze EU klanten zijn de volgende betaalmethodes beschikbaar: Bancontact, KBC/CBC, Belfius Direct Net, SOFORT banking, Giropay, EPS, Visa, MasterCard, Maestro, CartaSi, Cartes Bancaires, Apple Pay en Overboeking (SEPA)

Heeft Bingowinkel.nl een veilige betaalomgeving?

Jazeker. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Kan ik contant betalen?

Nee. Contant betalen is helaas niet mogelijk.

Wat is het rekeningnummer van Bingowinkel.nl?

Ons rekeningnummer is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je order en/of factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A

Als je gekozen hebt voor Overboeking (SEPA) maakt het geld dan alsjeblieft over met de gegevens die je via onze betaalprovider Mollie hebt gekregen. Dus niet rechtstreeks op de rekening van Bingowinkel.nl

Bezorging & Afhalen

Hoe werkt gratis bezorging?

Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je vóór 23:45 uur bestelt, wordt je pakketje de volgende thuis of op het werk bezorgd. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen heel Nederland (ook de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen): € 4,95 | Gratis verzending vanaf € 100.
Verzendkosten België & Duitsland: € 6,95 | Gratis verzending vanaf € 100.
Verzendkosten Frankrijk, Denemarken & Oostenrijk: € 9.95
Verzendkosten Italië, Portugal, Spanje & Zweden: € 12,95

Kan ik mijn product ook ophalen?

Ja. Afhalen is mogelijk bij ons centraal gelegen afhaalpunt in Gorinchem. Kies tijdens het afrekenen voor de optie afhalen. Zodra je bestelling klaar staat voor afhaling ontvang je een e-mail met daarin de afhaalinstructies en het afhaaladres.

Het product vooraf bekijken, testen of ruilen is bij het afhaalpunt niet mogelijk.

Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een PostNL punt?

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Hoe werkt doordeweekse avondlevering?

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur.
Bestel voor 23:45 uur om je aankoop de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.

Kan ik contant betalen bij de bezorger?

Nee. Contant betalen bij de bezorger is helaas niet mogelijk.

Ik wil mijn adres wijzigen.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan onze klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.

Wat betekent de voorraadstatus 'Voor 23:45 besteld, morgen in huis'?

Dit betekent dat bestellingen dezelfde dag nog worden verzonden voor aflevering de volgende dag. Zelfs als de bestelling in de avond tot 23:45 wordt geplaatst.

Kunnen jullie zo'n late cut-off tijd van 23:45 garanderen?

Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Controleer het volgende:
1. De Track & trace code van het pakket. Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via de link in de verzendbevestiging of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. De brievenbus: Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen Neem dan contact met ons op.

Retourneren

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Voeg een kopie van de orderbevestiging toe. Print of schrijf het retouradres op de doos en breng deze naar een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. De retourkosten dien je zelf te betalen.

Retouradres:

Postbus 4
2950 AA
ALBLASSERDAM

Als na controle blijkt dat je retourzending nog in originele en ongebruikte staat verkeert zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen aan je worden terug gestort of vervalt het nog openstaande te betalen bedrag.

Retourneren kan alleen met PostNL. Vind hier je dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt:

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele en ongebruikte staat terug te sturen.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt.

Wat als mijn pakket beschadigd is afgeleverd?

Dat lossen we natuurlijk kosteloos voor je op. Stuur ons een email met het ordernummer van je bestelling en een foto van het beschadigde pakket of artikel. Wij gaan hiermee aan de slag en sturen je (mits voorradig) binnen 48 uur een vervangend product.

Wat als ik mijn verzendlabel of orderbevestiging niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.

Garantie

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice.

Hoe meld ik mijn reparatie aan?

Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice
Gebruik een stevige verpakking en voeg een kopie van de orderbevestiging of factuur toe met de klachtomschrijving.
Plak het ontvangen verzendlabel op de doos en geef deze kosteloos af bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt.

Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren of vervangen we je product. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek of vervanging contact op met de klantenservice.

Wat zijn de reparatievoorwaarden?

- Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
- Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is reparatie  en retourzending volledig kosteloos.

Hoe lang duurt een reparatie?

Dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval binnen 1 week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten en sturen deze weer kosteloos naar je toe.

Wat als ik mijn verzendlabel of orderbevestiging niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.