Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

contact 078 888 00 75

Ma – Do: 11:00 – 15:00

Stel je vraag per e-mail:

[email protected]

Post en retouradres:

Bingowinkel.nl
Postbus 4
2950 AA  Alblasserdam

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je op werkdagen vóór 23:45 bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.

Jazeker. Particuliere klanten, bedrijven, zorginstellingen, onderwijs, casino's, vakantieparken, recreatiebedrijven, evenementen sector, stichtingen of verenigingen. Iedereen kan bij ons bestellen.

Telefonisch of per e-mail is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.

Voor jou als Zakelijke en/of EU klant biedt onze website diverse voordelen waardoor je zonder de tussenkomst van onze klantenservice je gewenste artikelen zelf kunt bestellen en afrekenen.

Zakelijke / EU voordelen:

  • Achteraf betalen: Zakelijke NL klant? Klik tijdens het afrekenen op de selectie: ‘zakelijk’. Je ziet nu de mogelijkheid om te kiezen voor de betaalmethode ‘Zakelijk achteraf betalen'. De betalingstermijn is 30 dagen.
  • Referentieveld: In dit veld kun je een inkoopnummer invoeren. Het inkoopnummer wordt ook vermeld op je factuur.
  • BTW Verlegd: EU klant en in het bezit van een zakelijk BTW nummer? Vul je BTW nummer in en na een succesvolle verificatie kun je jouw bestelling zonder BTW afrekenen.
  • Afleveradres / Factuuradres: Wijkt het factuuradres af van het verzendadres? Geen probleem. Je kunt beide adressen apart beheren.
  • Betaal met de meeste gebruikte betaalmethoden binnen de EU.
  • De factuur ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling.
  • Snelle levering: Bestellingen op werkdagen voor 23:45 ontvangen worden de volgende dag bezorgd.

Dit kun je zien op de productpagina. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Ja. Afhalen is mogelijk bij ons centraal gelegen afhaalpunt in Gorinchem. Kies tijdens het afrekenen voor de optie afhalen. Zodra je bestelling klaar staat voor afhaling ontvang je een e-mail met daarin de afhaalinstructies en het afhaaladres.

Het product vooraf bekijken, testen of ruilen is bij het afhaalpunt niet mogelijk.

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.

Dit betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Hou onze website in de gaten want de voorraad status veranderd direct zodra het product weer beschikbaar is.

Ja! Na het plaatsen van je bestelling wordt de factuur automatisch per e-mail aan je verzonden.

Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Ons rekeningnummer is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A.

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur.
Bestel voor 23:45 uur om je aankoop de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.

Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt en ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al ingepakt of verzonden?
Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.

Stuur een email dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer of gebruik hiervoor het contactformulier via de klantenservice.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan de klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Visa, MasterCard, Maestro, Apple Pay, Klarna Achter Betalen, Zakelijk Achteraf Betalen en Overboeking (SEPA).

Voor onze EU klanten zijn de volgende betaalmethodes beschikbaar: Bancontact, KBC/CBC, Belfius Direct Net, SOFORT banking, Giropay, EPS, Visa, MasterCard, Maestro, CartaSi, Cartes Bancaires, Apple Pay, Klarna Achteraf Betalen en Overboeking (SEPA)

Jazeker. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Nee. Contant betalen is helaas niet mogelijk.

Ons rekeningnummer is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A

Als je gekozen hebt voor Overboeking (SEPA) maakt het geld dan alsjeblieft over met de gegevens die je via onze betaalprovider Mollie hebt gekregen. Dus niet rechtstreeks op de rekening van Bingowinkel.nl

Bezorging & Afhalen

Hoe werkt gratis bezorging?

Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je op werkdagen vóór 23:45 bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.

Verzendkosten binnen heel Nederland (ook de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen): € 4,95 | Gratis verzending vanaf € 100.
Verzendkosten België & Duitsland: € 6,95 | Gratis verzending vanaf € 100.
Verzendkosten Frankrijk, Denemarken & Oostenrijk: € 12,95
Verzendkosten Italië, Portugal, Spanje & Zweden: € 22,95

Ja. Afhalen is mogelijk bij ons centraal gelegen afhaalpunt in Gorinchem. Kies tijdens het afrekenen voor de optie afhalen. Zodra je bestelling klaar staat voor afhaling ontvang je een e-mail met daarin de afhaalinstructies en het afhaaladres.

Het product vooraf bekijken, testen of ruilen is bij het afhaalpunt niet mogelijk.

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur.
Bestel voor 23:45 uur om je aankoop de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.

Nee. Contant betalen bij de bezorger is helaas niet mogelijk.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan onze klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.

Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.

Controleer het volgende:
1. De Track & trace code van het pakket. Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via de link in de verzendbevestiging of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2. Het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. De brievenbus: Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakket ontvangen Neem dan contact met ons op.

Retourneren

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Voeg een kopie van de orderbevestiging toe. Print of schrijf het retouradres op de doos en breng deze naar een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. De retourkosten dien je zelf te betalen.

Retouradres:

Postbus 4
2950 AA
ALBLASSERDAM

Als na controle blijkt dat je retourzending nog in originele en ongebruikte staat verkeert zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen aan je worden terug gestort of vervalt het nog openstaande te betalen bedrag.

Retourneren kan alleen met PostNL. Vind hier je dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt:

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele en ongebruikte staat terug te sturen.

Dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt.

Dat lossen we natuurlijk kosteloos voor je op. Stuur ons een email met het ordernummer van je bestelling en een foto van het beschadigde pakket of artikel. Wij gaan hiermee aan de slag en sturen je (mits voorradig) binnen 48 uur een vervangend product.

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.

Garantie

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice.

Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice
Gebruik een stevige verpakking en voeg een kopie van de orderbevestiging of factuur toe met de klachtomschrijving.
Plak het ontvangen verzendlabel op de doos en geef deze kosteloos af bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt.

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren of vervangen we je product. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek of vervanging contact op met de klantenservice.

- Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
- Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is reparatie  en retourzending volledig kosteloos.

Dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval binnen 1 week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten en sturen deze weer kosteloos naar je toe.

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.