< Terug naar de klantenservice

Retourneren

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Voeg een kopie van de orderbevestiging toe. Print of schrijf het retouradres op de doos en breng deze naar een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. De retourkosten dien je zelf te betalen.

Retouradres:

Postbus 4
2950 AA
ALBLASSERDAM

Als na controle blijkt dat je retourzending nog in originele en ongebruikte staat verkeert zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen aan je worden terug gestort of vervalt het nog openstaande te betalen bedrag.

Retourneren kan alleen met PostNL. Vind hier je dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt:

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele en ongebruikte staat terug te sturen.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in huis hebt.

Wat als mijn pakket beschadigd is afgeleverd?

Dat lossen we natuurlijk kosteloos voor je op. Stuur ons een email met het ordernummer van je bestelling en een foto van het beschadigde pakket of artikel. Wij gaan hiermee aan de slag en sturen je (mits voorradig) binnen 48 uur een vervangend product.

Wat als ik mijn verzendlabel of orderbevestiging niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.