< Terug naar de klantenservice

Garantie

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice.

Hoe meld ik mijn reparatie aan?

Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek eerst contact op met de klantenservice
Gebruik een stevige verpakking en voeg een kopie van de orderbevestiging of factuur toe met de klachtomschrijving.
Plak het ontvangen verzendlabel op de doos en geef deze kosteloos af bij een PostNL pakketpunt bij jou in de buurt.

Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren of vervangen we je product. Neem voor het aanmelden van een reparatieverzoek of vervanging contact op met de klantenservice.

Wat zijn de reparatievoorwaarden?

- Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
- Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is reparatie  en retourzending volledig kosteloos.

Hoe lang duurt een reparatie?

Dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval binnen 1 week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten en sturen deze weer kosteloos naar je toe.

Wat als ik mijn verzendlabel of orderbevestiging niet kan printen?

Heb je geen printer? Schrijf dan het retouradres zelf op de doos en voeg een papier toe met daarop het ordernummer geschreven.
Zo weten wij dat dit om jouw retourzending gaat en kunnen wij deze snel voor je afhandelen.