< Terug naar de klantenservice

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Bij een bedrag hoger dan € 100,- is de bezorging gratis. Als je op werkdagen vóór 23:00 bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Ook als je voor een andere dag kiest of de bestelling wilt afhalen bij een PostNL punt, is bezorging vanaf € 100,- gratis.

Jazeker. Particuliere klanten, bedrijven, zorginstellingen, onderwijs, casino's, vakantieparken, recreatiebedrijven, evenementen sector, stichtingen of verenigingen. Iedereen kan bij ons bestellen.

Telefonisch of per e-mail is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.

Voor jou als Zakelijke en/of EU klant biedt onze website diverse voordelen waardoor je zonder de tussenkomst van onze klantenservice je gewenste artikelen zelf kunt bestellen en afrekenen.

Zakelijke / EU voordelen:

  • Achteraf betalen: Zakelijke NL klant? Klik tijdens het afrekenen op de selectie: ‘zakelijk’. Je ziet nu de mogelijkheid om te kiezen voor de betaalmethode ‘Zakelijk achteraf betalen'. De betalingstermijn is 30 dagen.
  • Referentieveld: In dit veld kun je een inkoopnummer invoeren. Het inkoopnummer wordt ook vermeld op je factuur.
  • BTW Verlegd: EU klant en in het bezit van een zakelijk BTW nummer? Vul je BTW nummer in en na een succesvolle verificatie kun je jouw bestelling zonder BTW afrekenen.
  • Afleveradres / Factuuradres: Wijkt het factuuradres af van het verzendadres? Geen probleem. Je kunt beide adressen apart beheren.
  • Betaal met de meeste gebruikte betaalmethoden binnen de EU.
  • De factuur ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling.
  • Snelle levering: Bestellingen op werkdagen voor 23:00 ontvangen worden de volgende dag bezorgd.

Dit kun je zien op de productpagina. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Afhalen is helaas niet mogelijk.

Jazeker. Geef tijdens het afrekenen aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat je je bestelling online hebt afgerekend, kun je deze de eerstvolgende werkdag ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum.

Jazeker! Bingowinkel.nl werkt samen met een van Nederlands grootste en betrouwbaarste fulfilment partners die de bestellingen tot zo laat inpakken en verzenden.

Ja! Na het plaatsen van je bestelling wordt de factuur automatisch per e-mail aan je verzonden.

Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser.

Ons rekeningnummer is NL58INGB0005256182. Vermeld bij een betaling altijd je factuurnummer.
Voor een betaling buiten Nederland kan een BIC code vereist zijn. De BIC code is: INGBNL2A.

Ben je overdag niet thuis? Dan kun je tijdens het bestellen kiezen voor avondlevering tussen 18.00 en 22.00 uur.
Bestel voor 23:00 uur om je aankoop de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Als avondlevering niet mogelijk is, geven we dit aan.

Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet is ingepakt en ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al ingepakt of verzonden?
Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren.

Stuur een email dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer of gebruik hiervoor het contactformulier via de klantenservice.

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen Geef het door aan de klantenservice dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je account.